item5
zonnebloemhead
item1

Fasciawellness, boken.

År 2011 har jag publicerat en informativ och framförallt praktisk bok om Ismakogi i Frankrike hos Editions du Dauphin (www.editionsdudauphin.com). I denna bok, med titeln Restez jeune avec l'Ismakogie, förklarar jag själva metoden, hur den har kommit till, hur den fungerar och hur man kan tillämpa den i vardagslivet.

Med hjälp av boken kan läsaren lära sig att tillämpa Ismakogin i sitt vardagsliv utan att behöva speciella kunskaper. Boken innehåller 150 illustrerade övningar med bilder som täcker hela kroppen på ett strukturerat sätt.

Söker nu en svensk förläggare som vågar satsa på en för Sverige alldeles ny hälsotrend som har framtiden.

Mars 2013 har min andra bok kommit ut hos samma förläggare. Den handlar om hur man åter blir vänner med sina fötter, om valet av skor och om hur Ismakogi kan hjälpa att få spänstiga, starka och flexibla fötter. Titeln: Etre bien dans ses pieds avec l'Ismakogie.

item2a1

ISMAKOGISKOLAN